Jestliže obdržíte výrobek s prokazatelnou výrobní vadou, zašlete jej zpět v originálním obalu včetně visaček a štítků zpět na naši adresu.
Reklamaci je možné uplatnit poštou i osobně. Náklady na dopravu k nám hradí zákazník, zpět k zákazníkovi hradíme my. Balíčky vrácené formou dobírky nepřijímáme. Při reklamaci je třeba vždy přiložit kopii kupního dokladu (dodacího listu), popis vady a kontakt na Vás.
Výměna zboží
Pokud Vám díky nesprávnému výběru daný model nebo velikost nevyhovuje, pak můžete výrobek do 14 dnů od zakoupení vyměnit. Výměna je možná pouze v případě vrácení zboží v neporušeném stavu, v originálním obalu včetně visaček, štítků a dokladu o koupi.
Vrácení zboží
Pokud Vám zboží z nějakého důvodu nevyhovuje, můžete jej vrátit. Nejpozději však do 14 dnů od jeho zakoupení. Vrácení peněz je možné pouze v případě vrácení neporušeného zboží v originálním obalu, včetně visaček, štítků a dokladu o koupi.
Vrácení peněz
- bankovním převodem (po sdělení čísla Vašeho účtu)
- peněžní poukázkou po odečtení poštovného dle sazebníku České pošty.